Alla inlägg den 17 december 2010

Av Emma Olsson - 17 december 2010 08:38

Och jag jobbar 11-19 men de är rätt så härligt nu under  julen de är mycket kunder och mycket att göra så dagarna går jätte fort, vi hade personal middag igår i uppsala men jag åkte inte in är rätt mycket hemma som måste göras innan jul och de vela jag hinna med så de är rent och snyggt och så jobbade jag inte igår heller va ledig, så the boss förstod :)


Eftersom jag va ledig igår, så tänkte jag att jag skulle åka in med  min bil för ombesiktning, Så min bästa följde med Evelina, vi besiktigade bilen och nu gick den igenom, sen for vi till valbo hitta en nyårsblåsa och en fundation.. Sen vart de ikea för att äta mat, mums.


Sen vart de sandviken och Rusta, Dollar och ÖB.

när vi va inne på rusta så kom annelie och hon hade hört oss när hon kom in, Jag och Evelina måste ju höras överallt men roligt har vi ju. :D


ikväll när jag kommer hem så hoppas jag på att de blir ligte fredags mys med min älskling, kan säga att jag har nog aldrig vart så kär som jag är nu, känns så underbart bra, vi har roligt, skrattar och ja de är undrbart <3


Men ha de så bra!

Kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards